Monday, December 11, 2006

Dag TV


Tot ongeveer nu kon ik televisie kijken in de auto (wat vooral nuttig is in files - onder het rijden kijken is niet zo veilig - maar telefoneren verbieden we) maar dat is verleden tijd. Het was maar ongeveer 55 jaar lang zo dat je in Nederland analoge TV kon zien. De zenders zijn nu uitgezet. Met mensen die analoge TV hebben, hebben we niets te maken. Neem een decoder. Neem kabel. Neem satelliet. Zal er raar uitzien met een schotel op mijn Toyota.

Gelukkig hebben de buren nieuwe kerstversiering op het huis. Op Aruba bijvoorbeeld en in grote stukken US hebben veel mensen nachtelijk verlichte kerstversiering. En naar ik hoor in Landsmeer ook, maar daar kom ik nooit. Ik voorspel dat de trend een grote vlucht neemt. Nachtstroom.

1 comment:

Zaaf said...

Televisie kijken? Wat is dat voor een pre web 2.0 iets? Tegenwoordig halen we toch alles van youtube en Google Videos?
Je hebt toch zeker wel internet in de auto?

(Alles wat we doen doen we via Google, maar dat is vast het onderwerp van een volgende blog van je.)

Groeten,
Arjan

http://www.podshow.com/blog/?persona=zaaf